reklama

1250V GTA 4 - Internet PC PS3 X360 | 26.01.2009 przez Redakcja GTA Site
Encyklopedia: Grand Theft Auto IV

GTA 4 - Internet

Jedną z wielu nowości w GTA IV jest możliwość korzystania z internetu. Dostęp do niego dostaniemy po ukończeniu misji Out of the Closet z wątku głównego, dla Bruciego. Aby dostać się na konkretną stronę nie trzeba jej mozolnie szukać poprzez kolejne odnośniki. Można to zrobić tradycyjnie klikając na pasek adresu i wpisać adres www interesującej nas witryny.

Dostęp do internetu najłatwiej uzyskać poprzez odwiedzenie jednej z kafejek internetowych znajdujących się w Liberty City, lecz komputery można znaleźć czasami w innych lokacjach, np. hotelach, lub niektórych kryjówkach.

 

Lokalizacja kawiarenek

Na początek opiszę lokalizację kawiarenek internetowych. Wbrew pozorom nie jest ich dużo, tylko jedna w każdej większej dzielnicy miasta.

 


Internet Cafe w Broker

Widok z zewnątrz:



Lokalizacja na mapie:

Opis:
Jest to pierwsza kawiarenka internetowa z jakiej będziemy korzystać w GTA IV. To do niej udamy się aby wykonać jedną z misji wątku głównego. Znajduje się tuż obok parku miejskiego.

 


Internet Cafe w Algoquin

Widok z zewnątrz:



Lokalizacja na mapie:

Opis:
Jest to druga kawiarnia internetowa do której otrzymamy dostęp. Znajduje się ona w północnej części wyspy Algoquin, niedaleko stacji metra i posiadłości Playboya X.

 


Internet Cafe w Alderney

Widok z zewnątrz:



Lokalizacja na mapie:

Opis:
Jest to trzecia i ostatnia kawiarenka. Znajduje się na trzeciej wyspie - Alderney i jest moim zdaniem mało przydatna ze względu na jej odległą lokalizację. Lecz jeżeli akurat znajdujesz się w tamtych okolicach, to jest jak znalazł.


 

Internet

Znasz już lokalizację miejsc, w których można podłączyć się do Internetu. Teraz najwyższy czas, aby przejść do rzeczy. Oto baza stron dostępnych w grze, stworzona przez Rockstar Games.

 

Pulpit

Jak już dostaniemy się do PC`ta, to pojawi się nam niniejszy ekran główny:




 

Strona główna

Adres www:
www.eyefind.info
Gdy klikniemy na ikonę Web na pulpicie komputera pojawi się nam główna strona, z której możemy przejść na inne. Jest osiem głównych kategorii:

1. Autos
2. Eating Out
3. Money
4. News
5. Ring tones
6. Sharing
7. Shopping
8. Travel

Każdą z powyższych kategorii omówię.


 

Autos

Strona www:
www.autoeroticar.com
Strona dilera samochodowego. Znajdziemy tutaj opisy i zdjęcia różnych aut, adresy placówek oraz różne informacje o firmie.

 

 

Food

Strona www:
www.eyefind.com/food.html

Food - czyli katalog stron różnych sieci restauracyjnych. Od Burger Shota do Bean Machine.

 

 

BurgerShot

Strona www:
www.burgershot.net.html
Strona najpopularniejszej restauracji typu fast-food w Liberty City. Jak można zauważyć cały BurgerShot jest wzorowany na prawdziwym Burger Kingu. Na ich stronie znajdziemy między innymi lokalizator restauracji, menu czy też możliwość kariery....


 

Fly High Pizza Pie

Strona www:
www.flyhighpizzapie.com
Strona sieci restauracji, oferujących pizzę. Na stronie można poczytać co nieco o jej historii, menu etc.

 

 

Rusty Browns Ring Donuts

Strona www:
www.rustybrownsringdonuts.com
Strona piekarni - cukierni, znanej już wcześniej z San Andreas. Oferuje ciasteczka, pączki itp. Nie zabrakło również humoru Rockstara - na ich stronie znajdziemy informacje o specjalnej ofercie, dla policjantów...


 

Bean Machine Coffe

Strona www:
www.beanmachinecoffe.com
Strona kawiarni Bean Machine. Znajdziemy na tej stronie zalety picia kawy, ceny tego gorącego napoju i inne ciekawe informacje.

 

 

Money

Strona www:
www.thebankofliberty.com
W kategorii: "Money" znajduje się tylko jedna strona internetowa - The Bank of Liberty. Na ich sieciowej witrynie poczytamy między innymi o ponad 25 letniej historii banku, możliwościach zaczerpnięcia kredytów, ofercie dla najmłodszych...


 

News


Strona www:
www.eyefind.info/news.html
Moim zdaniem najciekawsza lista portali. Znajdziemy tu różne strony informacyjne - od poważnych - Liberty Tree Online po plotkarskie - Our Own Reality. Mimo wszystko sądzę, że na każdy z nich warto zajrzeć.


 

Weazel News

Strona www:
www.weazelnews.com
Strona internetowa znanej informacyjnej stacji telewizyjnej, wzorowanej najprawdopodobniej na CNN. Można poczytać tam o najświeższych wydarzeniach z Liberty City, lub sprawdzić prognozę pogody.


 

Liberty Tree Online

Strona www:
www.libertytreeonline.com

Portal internetowy znanego dziennika w formie papierowej. Jest on wzorowany prawdopodobnie na prawdziwej gazecie: "New York Times". Jak zwykle na ich stronie sprawdzimy aktualne wydarzenia, jeżeli jesteśmy w trakcie zaliczania fabuły głównej, to poczytamy sobie o swoich wyczynach... Warto zaglądać aby zobaczyć jak z perspektywy mediów wyglądał np. napad na bank.


 

PLO: Public Liberty Online

Strona www:
www.publiclibertyonline.com
Kolejny wortal dla chcących być na bieżąco. Ciekawa strona, często aktualizowana na której również można poczytać trochę ciekawych newsów w tym o swojej przestępczej działalności w mieście.


 

Our Own Realitye

Strona www:
www.our-own-reality.com
To już nie jest tyle strona informacyjna, co plotkarska. Jeżeli kojarzysz polskiego "pudelka", to ta strona jest do niego niezwykle podobna. Można poczytać o zdradach, wyciekach sex - kaset i innych mało ważnych rzeczach ze świata show biznesu...


 

Ringtones

Strona www:
www.vipluxuryringtones.com
Strona z której możemy ściągnąć różne gadżety dla naszego (wirtualnego, oczywiście) telefonu komórkowego. Znajdziemy tu między innymi dzwonki, tapety, empetrójki i inne... Warto zajrzeć, to jest pewne.


 

Sharing

Strona www:
www.eyefind.com/sharing.html
W tej kategorii znajdziemy różne serwisy społecznościowe, a raczej ich parodie... Kojarzysz polskiego epulsa/fotkę/naszą klasę? Nie przepadasz za nimi? W takim razie te strony są dla Ciebie. Będziesz miał co poczytać...


 

A thousand words

Strona www:
www.a-thousand-words.com
Strona na której, co tu dużo mówić... Ludzie dają swoje fotki. Czyli nic nadzwyczajnego, aczkolwiek warte zajrzenia.


 

Electric Tit

Strona www:
www.electric.tit.com
Ta strona jest swojego rodzaju parodią międzynarodowego YouTuba. Umieszczane są tutaj różne filmiki wykonane przez prywatne osoby, jednak... żadnego z nich nie da się obejrzeć... Czyżby kolejny raz R* poszedł na łatwiznę... Hm...


 

My Room Online

Strona www:
www.myroomonline.net
Kolejna społecznościowa witryna internetowa. Jest to swojego rodzaju miejsce, gdzie anonimowo "każdy jest każdego przyjacielem". Jest tak świetna, że będziesz nerwowo klikać przycisk odświeżania ekranu w oczekiwaniu na odpowiedź od przyjaciela, nawet kosztem braku snu i jedzenia. Hm... Portal dla: "no life".

 

 

Friends Whithout Faces

Strona www:
www.friendswithoutfaces.com
Strona dla osób chcących być bardzo anonimowi w sieci. Czyli takie stowarzyszenie/grono ludzi bez twarzy, którzy nie chcą ujawniać swojego prawdziwego wizerunku w internecie.


 

Horny High School Reunions

Strona www:
www.hornyhighschoolreunions.com
Jest to strona dla osób, którzy chcą powrócić do dawnych, jakże pięknych szkolnych lat. Powspominać swoich starych znajomych, dawnych przyjaciół, dziewczyny. Coś jak polska nasza-klasa.


 

Blogsnoobs

Strona www:
www.blogsnobs.org
Serwis w którym mieszkańcy Liberty City mogą założyć i prowadzić swojego bloga. Strona dość ciekawa. Czym jest owy blog zapewne każdy wie - internetowy, publiczny aczkolwiek anonimowy pamiętnik.


 

Love Meet

Strona www:
www.love-meet.com
Strona w której znajdziesz swoją drugą połówkę, swego rodzaju portal randkowy. Warto dodać iż owej strony użyjesz w kilku misjach wątku głównego.


 

Shopping

Strona www:
www.eyefind.info/shopping.html
Katalog stron sklepowych. Od meblowych, poprzez spożywcze i odzieżowe. Dość ciekawa kategoria. Zachęcam do zajrzenia na przedstawione niżej witryny.


 

Point Click Ship A Bitch

Strona www:
www.pointclickshipabitch.com
Ta strona internetowa oferuje operacje plastyczne zmiany wyglądy twarzy. Wg informacji na niej zawartych wystarczą 24 godziny aby całkowicie zmienić Twój image.


 

I love to blow

Strona www:
www.ilovetoblow.org
Proszę... bez skojarzeń. To nie sex-shop, to jest... Strona, a raczej sklep internetowy, który oferuje specyficzne instrumenty. Głównym towarem jest bowiem tajemniczy Didgeridoo... Ma on dość długą i skomplikowaną historię o czym warto przeczytać zanim zdecydujesz się go zakupić.


 

Lipurgex

Strona www:
www.lipurgex.com/about.html
Strona Lipurgexa oferuje fantastyczne nowoczesne i niezwykle skuteczne sposoby odchudzania się. Strona jak znalazł, szczególnie dla mieszkańców Liberty City, którzy lubią sobie dobrze podjeść w Burger Shocie...

 

 

Outdated Tastes

Strona www:
www.outdatedtastes.com
Sklep odzieżowy z dość ciekawą i bogatą historią. Oferuje on... "old crap" w nowych cenach. Możesz zapłacić setki dolców aby pachnieć jak Twoja babcia. No cóż, może będą jacyś chętni na sweter wyciągnięty z kubła na śmieci w okazyjnej cenie 400$.


 

Krapea

Strona www:
www.Krapea.com
Tu już chyba na pierwszy rzut oka widać, na jakiej prawdziwej sieci sklepów wzorował się Rockstar tworząc tą stronę...
Sklep meblowy wielkości uniwersyteckiego kampusu oferujący świetnej jakości, szwedzkie meble. Brzmi znajomo?


 

Designer Slave

Strona www:
www.designerslave.com
Sklep internetowy oferujący świetne, markowe ubrania. Jeżeli jesteś zmęczony kupowaniem produktów kiepskiej jakości, to koniecznie musisz zajrzeć na tą stronę. Można na niej zakupić świetne markowe ciuchy. Oczywiście, jeżeli Twój portfel nie ma nic przeciwko drobnej diecie odchudzającej...

 

 

Babies Overnight

Strona www:
www.babiesovernight.com
W tym sklepie internetowym zakupisz... dziecko. No wiem, brzmi dziwnie, ale nie wińcie mnie za to, bowiem to wymysł Rockstara, nie mój. Tak więc możesz zakupić dziecko, jeżeli nie chcesz marnować czasu i odczuwać stresu związanego z ciążą. Koniec z dziewięcioma miesiącami bez seksu, alkoholu i narkotyków. Teraz możesz zamówić dziecko na jakie masz ochotę - wybierzesz dokładnie jakie chcesz - do wyboru masz m.in kolor skóry czy też cechy charakteru. Yhm... może któraś z pań się skusi...?


 

El Chamuco Roboto

Strona www:
www.elchamucoroboto.com
Jeżeli grałeś w Grand Theft Auto: Vice City Stories, to z pewnością pamiętasz Domestobota - robota domowego, którego zadaniem jest pilnowanie porządku, sporządzanie posiłków itd. Na tej stronie możesz poczytać o jego nowszej wersji, nazwanej El Chamuco Roboto.

 

 

Travel

Strona www:
www.eyefind.info/travel.html
Życie mieszkańców Liberty City, to także podróżowanie. Zatem zachęcam do przejrzenia stron internetowych traktujących o tej formie wypoczynku.


 

American Travel Guide

Strona www:
www.americantravelguide.net
Strona ta, to swego rodzaju, internetowy przewodnik po Ameryce. Możemy przeczytać tu o rożnych ciekawostkach związanych ze stanami zjednoczonymi, dowiedzieć się trochę o jadłospisie czy też językach. Bardzo przyjemny wortal.


 

Leftover-Vacations

Strona www:
www.leftover-vacations.com
Strona na której zarezerwujesz wakacje w słynnych ofertach: "Last Minute". Są one świetnym wyborem, jeżeli powiedzmy... zdecydowałbyś się zabić swoją dziewczynę. Nie ma sensu ukrywanie się w mieście. Lepiej kupić ofertę Last Minute (oczywiście za kasę dziewczyny) i udać się w podróż ciesząc się życiem... Swoim życiem.


 

Peep That Shit

Strona www:
www.peepthatshits.com
Owa strona jest świetnym przewodnikiem po Liberty City. Możesz dowiedzieć się z niej wielu interesujących rzeczy. Jest przeznaczona raczej dla "świeżaków" w metropolii, jednak jeżeli jesteś starym bywalcem tego miasta, to też z przyjemnością przejrzysz owy wortal.


 

Skrzynka Pocztowa

Strona www:
mail.eyefind.info
Czyli chyba najważniejsza strona. Swojej skrzynki mailowej będziesz musiał używać nie tylko aby ukończyć fabułę główną, lecz również podczas przechodzenia gry na 100% w statystykach. Poza tym Twoi znajomi będą od czasu do czasu przysyłać maile do Ciebie.

 

by Boduczek & Kalu

Komentarze (67) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 2
Hubi.CTRL dodano: 26.01.2009, 14:45
zarabiscie, ale znam jeszcze jedna strone... ze wszystkimi sekretami na temat GTA IV! www-whattheydonotwantyoutoknow-com
(zamiast "-" ".") zajrzycie
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.12.***.***]
Gość dodano: 26.01.2009, 20:54
Gratuluję artykułu. Oby było jak najwięcej takich artykułów.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
graziroma dodano: 26.01.2009, 21:25
OK artykòl
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
rakol1 dodano: 27.01.2009, 08:20
fajny artykul pomogl mi znalesc strone z dzwonkami
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
chymciu dodano: 27.01.2009, 09:29
GIGANT Z REDMONT? WTF? a ja zawsze myślałem że to microsoft...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
BOY dodano: 27.01.2009, 11:13
Fajnie art ... a na stronie z pączkami ;p pisze cena "50cent":) R* zrobiło to specjalnie?:)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
gta4life dodano: 27.01.2009, 20:44
wypas
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
gta4life dodano: 27.01.2009, 22:21
ale bajer
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
kamilos9304 dodano: 29.01.2009, 11:59
KRAPEA - poczucie humoru R*
Bardzo przydatny artykuł.
Gratulacje
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
WOLAK023 dodano: 29.01.2009, 14:15
potwierdzam ta stronka "whattheydonotwantyoutoknow.com" jest super sa tam golebie, stunt jumpy bronie kamizelki, po prostu wszystkie sekrety z gry
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.145.***.***]
Gość dodano: 31.01.2009, 10:06
whattheydonotwantyoutoknow.com
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[79.163.***.***]
Gość dodano: 01.02.2009, 11:47
Podoba mi sie w tej grze to ze wszystko jest takie realnie odtworzone :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.25.***.***]
Gość dodano: 01.02.2009, 20:17
fajne moze jeszcze wikipedie by zrobili i google :P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
jnagorek dodano: 03.02.2009, 20:24
czemu niedadza poprostu normalnego dostempu do sieci
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
gubalson dodano: 04.02.2009, 17:33
Fajnie zrobili z tym internetem i fajne jest to że morzna mieć dziewczyny przez internet
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
rapanui dodano: 04.02.2009, 19:57
szkoda trochę mało jak na tak fajną rzecz.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
zimnyxp dodano: 09.02.2009, 12:32
spoko ten net
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[91.94.***.***]
Gość dodano: 16.02.2009, 14:30
Parodia YouTuba:) ale fimików nie można odtwarzać:(
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
szymon dodano: 21.02.2009, 20:15
dziecko głupota
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
rakol1 dodano: 22.02.2009, 10:58
czekamy na kolejny artykuł ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
Nightmare dodano: 23.02.2009, 15:15
Niezła robota! Nie wiedziałem że aż tyle tego jest ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
UrLeParkour dodano: 26.02.2009, 17:00
HEH net jest super ale szkoda ze nie da sie w nim wejsc w http://www.gta.net.pl xD i ze nie mozna miec gg xD lub skype ale tak pozatym to jest super xD pozdro aaaa...Jak ktos bendzie wiedzial skond pobrac Chinatown Wars to niech do mnie pm napisz ok?? ... POZDR
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
BOY dodano: 27.02.2009, 22:12
ej pujdzie mi gta 4 na takim sprzęcie

Procesor Intel core 2 Quad Q6600 2,40Ghz/1066Mhz 8MB LGA BOX
Karta graficzna Gigabyte GeForce 8600GT 256MB 128bit TV/DVI
2gb ram

pujdzie?? jak pujdzie to na jakich detalach bedzie mozna grac xD??? Z gory dzi
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
Othello dodano: 01.03.2009, 08:27
Nie najgorszy artykuł. ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
Piotrziomek dodano: 09.03.2009, 15:31
Powiem tyle gra wymiata POLECAM JĄ KAŻDEMU !!!!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
MichuGTAFAN dodano: 17.03.2009, 13:08
Fajny ten internet:) Bardzo dużo stron do wyboru:D.Pozdro :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
Maciek01 dodano: 27.03.2009, 16:59
a można na necie ubrania kupowac?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
BOY dodano: 02.04.2009, 17:43
NIE..... czemu mnie to zawsze spotyka:( mam juz gta4 ale nie umę go zainstalowac:( nie......... niech ktos mi pomoze ja tak bardzo chce w to zagrac a musze patrzec na jakies głupie pudełko gry!!:( !!! HELP
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 3
Conrado112 dodano: 09.04.2009, 21:50
Strasznie dużo jest tych stron internetowych aż za dużo, a mogłyby być jakieś proste gierki zamaist tych głupich automatów, poza tym to jest za mało kafejek internetowych:)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
matix475 dodano: 12.04.2009, 15:46
super że jest ten internet
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
alexander142 dodano: 19.04.2009, 00:21
jest jeszcze strona area53 (powaznie)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
BOY dodano: 19.04.2009, 16:18
fajne sa misje gdZie trzeba uzywac neta :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 7
Rykoszet dodano: 08.05.2009, 17:14
alexander142 Mówisz o tym ? :D
" http://www.whattheydonotwantyoutoknow.com " ;] na tej stronie macie wszystkie gołębie miejsca gdzie są bronie samochody itp.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 7
Rykoszet dodano: 08.05.2009, 17:15
lol zamieniło się w link -.- tu macie z odstępami http://www. WhatTheyDoNotWantYouToKnow. com
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
agree dodano: 09.05.2009, 16:06
Fajna rzecz... Szkoda że nie da się filmików oglądać ...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
marlamcd dodano: 15.06.2009, 13:58
fajny internet jak wy robice te buski?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
klaudi- fanka gta... dodano: 13.07.2009, 12:43
Niezłe stronki
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
carlpl dodano: 16.08.2009, 20:32
wajne stronki ogólnie gta IV oferuje nam różne nowości takie jak:nowe samochody,internet,nowe miasto,bochater,sklepy i wiele,wiele nowych rzeczy jakże miejsc.:)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Rydersa dodano: 05.10.2009, 21:33
ooooooooooooooOOOOOOOoooo zarombiste...........XD
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Rydersa dodano: 08.10.2009, 12:42
szkoda ze NK nie ma...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Rydersa dodano: 08.10.2009, 12:42
I GTASite
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
#MiecioxDPL dodano: 15.10.2009, 18:52
carlpl, ja polecam nie łazić po GTASite.pl, ale kupić słownik ort :)Poza tym napisałeś taki post dla posta - oczywiste rzeczy :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Wrona_128 dodano: 28.10.2009, 12:26
fajna ta nazwa: horny high school reunions xD
bo po polsku to oznacza napalone szkolne połączenia :D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Kameleon8888 dodano: 21.12.2009, 23:19
Fajnie by było, gdybe dałoby się kupować te samochody z Internetu
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
darqunes_0401 dodano: 31.12.2009, 21:23
ta fajnie by bylo, a zna ktos moze nazwe strony na ktorom jak wejdziemy to dostaniemy 5 gwiazdek???
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Kameleon8888 dodano: 20.01.2010, 12:56
Ta, RED TUBE!! xDxDxD
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[77.253.***.***]
Gość dodano: 20.01.2010, 22:01
szkoda włśnie że nie da się kupować samochodów i umawiać się z kim chcesz
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
baton3316 dodano: 27.01.2010, 14:04
BOY pod względem procesora pójdzie ci. Karte graficzną masz za słabą i żeby się nie cięło potrzeba 4 Gb RAM. Ja mam Intel Core 2 Duo E7400 2,80 Ghz 3 Mb Cache L2, 2,5 Gb RAM 800 Mhz i GeForce 9800 GT 512 Mb. Trochę się tnie bo mam za mało RAM a co do usta
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
baton3316 dodano: 27.01.2010, 14:07
(ciąg dalszy bo mi ucięło komentarz :P) ..wień to mam tak 1680x 1050 jakość tekstur medium i odległość rysowania ~30.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Tojfel dodano: 03.02.2010, 14:45
Rydersa NK ta jeszcze YouTube google yahoo i inne stronki co nie :D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Tojfel dodano: 03.02.2010, 14:45
a tak wgl to fajnie jak by można było w niektórych stronach wybrać język
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
mireknycz dodano: 06.02.2010, 18:00
szkoda że nie ma więcej stron ale dobrze że wogóle jest internet :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Kameleon8888 dodano: 12.02.2010, 16:49
Ej, a ta strona Goldberga, która była nam potrzebna do misji Final Interview??
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Kameleon8888 dodano: 12.02.2010, 20:13
Dzięki Internetowi można zmienić sobie w komórce temat, dzwonek, SFX itp!!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Kameleon8888 dodano: 20.02.2010, 20:20
darqunes_0401- jest taka strona!! Chcecie adres?? 5 zł!! xD
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Kameleon8888 dodano: 20.02.2010, 20:22
Nie no żart. Adres tej strony to: http://www.littlelacysurprisepageant.com Jak tam wejdziecie, to macie 5 gwiazdek!! xDxDxD
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[87.239.***.***]
Gość dodano: 20.02.2010, 20:47
Jest również strona o adresie http://www.whattheydonotwantyoutoknow.com i są tam informacje pomagające uzyskać 100%!!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Kameleon8888 dodano: 20.02.2010, 20:50
Ej w moim komentarzu pojawiły się jakieś linki zamiast adresów, ale jak ktoś jest zainteresowany tymi stronami, to proszę napisać w komentarzach, odpowiem.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Kameleon8888 dodano: 21.02.2010, 21:19
A area53site.com?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
Kameleon8888 dodano: 21.02.2010, 21:23
littlelacysurpriepageant.com- jest to strona LCPD, przez wejście na nią dostajemy 5 gwiazdek. whattheydonotwantyoutoknow.com- na tej z kolei stronie są informacje przydatne do ukończenia 100% gry. Tylko piszcie na początku www i bez żadnych przerw (spacji
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
PatrykR dodano: 22.09.2010, 21:58
Mi sie raz udalo wlamac na policyjna strone i dostalem 5 gwiazdek i od razu przyszli do kawiarenki i mnie zabili
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
PatrykR dodano: 22.09.2010, 22:14
BOY nie pójdzie ci musisz mieć lepszą grafikę - GeForce 9600 RAM 3.25 GB mi na tych idzie na średnich ustawieniach gry.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
maxxx0202 dodano: 17.10.2010, 18:43
http://www.littlelacysurprisepageant.com Jak tam wejdzecie to macie pięć gwiazdek jak w banku xD
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 2
thatzmyname dodano: 14.06.2011, 01:01
Wchodziłem na pocztę,na craplist,autoeroticar,myroom,lcpd,liberty tree,lovemeet,ringtones,blogsnobs na profil LiberatedWoman i EddieLow i na stronke Bruciego :P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 17
Marseo dodano: 02.04.2014, 20:29
ciekawe te strony są
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 1
Mixhau dodano: 04.07.2013, 20:53
strona littlelacysurprisepageant.com jest stroną konkursu piękności dla dzieci. Z uwagi na pedofilię LCPD zablokowała tą stronę, po wejściu na nią i wylogowaniu dostaniemy 5 gwiazdek poszukiwania
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 14
Domidos do Mixhau dodano: 21.04.2014, 18:19
Hahha poczciwe R* ^^
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (67 opinii) Skomentuj

GTA

Zobacz więcej   

Znajdź nas w sieci



X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.