X
reklama

Forum - GTA IV - [Mod'y] Jak zrobić własnego skina?

Poziom: 16
KwieciuJr dodano: 02.01.2009, 22:28 #1
Witam! Z tego co zauwazylem polska scena moddingu stale sie rozrasta ;) wiec w zwiazku z tym mam pytanie ;) Mógłby mi ktos wyjasnic jak zrobic przykladowo koszulke Nike'i? Coś a'la tutorial. Żadnego polskiego opisu nie znalazlem a na pewno kazdy na tym skorzysta i sprobuje zrobic cos nowego, ;)
Poziom: 16
mic22 dodano: 02.01.2009 22:33 #2
Jeśli nikt mnie nie ubiegnie to rano edytuję tą wiadomość i dodam tutorial.
Poziom: 16
bkco dodano: 02.01.2009 23:37 #3
nic trudnego, sciagasz OpenIV lub Sparka, otwierasz jakis plik .img, szukasz tekstury, zapisujesz, edytujesz w programie(paintshop, photoshop, gimp), importujesz z powrotem do pliku img, to wszystko

mam nadzieje, ze kolega @mic22 rozwinie temat:D
Poziom: 16
KwieciuJr dodano: 03.01.2009 11:24 #4
@bkco jak dla mnie, to za ogolnie to napisales ;) ktos kto nie mial wogole do czynienia z jakimkolwiek moddingiem, wyglada to dla niego jak jakas czarna magia :D
Poziom: 16
bkco dodano: 03.01.2009 13:40 #5
jezeli mic22 nie rozwinie tematu, to moze bardziej szczegolowo napiszę kiedyś
Poziom: 16
KwieciuJr dodano: 03.01.2009 13:58 #6
@bkco idac twoim tokiem myslenia ;) sciagnalem OpenIV, wszedlem do pliku playerped.rpf i co teraz? Napisales zeby otworzyc plik .img, lecz takiego tutaj wogole nie ma (sa tylko .wtd .wdr i .wft) Wiec.. co teraz? ;)

Ps: powiedzmy ze chcialbym textury autobusu wyciagnac ;D
Poziom: 16
bkco dodano: 03.01.2009 15:11 #7
pojazdy sa w pliku vehicles.img
wtd to plik z teksturami, klikasz Edit i mozesz zamieniac, albo zapisac na dysku i otworzyc w jakims programie

dla autobusu to szukasz w vehicles.img pliku bus.wtd, otwierasz i mozesz zapisywac na dysku. jak chcesz zamienic, to ppm -> edit i dalej replace i zamieniasz
Poziom: 16
KwieciuJr dodano: 03.01.2009 16:07 #8
zrobilem tak jak napisales. Sciagnalem ta texture na dysk zmienilem i znowu podmienilem
http://img145.imageshack.us/my.php?image=beztytuudv4.jpg
Detale ustawione mam na medium wiec  "change levels" ustawilem na 4.
Wszystko elegancko gra sie uruchamia lecz wogole nie widac tych moich textur. Wyglada to tak,  jakbym nic nie modyfikowal.. jakies sugestie?
Poziom: 16
lukax945 dodano: 03.01.2009 18:07 #9
a nacisnołeś rebulid u góry
ps: to nie ten program przepraszam
Poziom: 16
Grasster dodano: 03.01.2009 18:22 #10

KwieciuJr napisał:


zrobilem tak jak napisales. Sciagnalem ta texture na dysk zmienilem i znowu podmienilem
http://img145.imageshack.us/my.php?image=beztytuudv4.jpg
Detale ustawione mam na medium wiec  "change levels" ustawilem na 4.
Wszystko elegancko gra sie uruchamia lecz wogole nie widac tych moich textur. Wyglada to tak,  jakbym nic nie modyfikowal.. jakies sugestie?


Też tak mam, ale ja spodnie dodałem i nic ;/  W programie niby są, a w grze nie ;(
Poziom: 16
lukax945 dodano: 03.01.2009 19:18 #11
ja mam pytanie jak skończe robić teksture to jak potem ją do pliku wklejić czy mam normalnie dodać ?
ps:bo mam np police.png i czy zmienić na police2.wtd
Poziom: 16
MatiSk8 dodano: 03.01.2009 21:16 #12
Jeśli macie problem z widocznością tekstur w grze poprostu w Change Levels ustawicie 1 (nawet jak gracie na High). To działa. Sprawdzałem u siebie.
Poziom: 16
Konda dodano: 03.01.2009 21:53 #13
Ja mam do tego trzy pytania

1. Jak w OpenIV zaimportować plik do pliku .wtd tak jak w sparku
2. Zamieniłem tekstury w sparku i gdy wchodzę do gry występuje błąd i gra wychodzi do Windowsa. Co mogę robić źle? Teksturę zapisuje w png a potem ją importuje do pliku wtd. Raz mi się udało.
3. Gdzie znajde tekstury czapek i okularów. W playerped znalazlem tylko kominiarke

@lukax
dlatego sie robi backupy ;)

#edit
Jak by ktoś miał taki problem jak ja w punkcie 2 to wystarczy wyłączyć sparka.
Poziom: 16
lukax945 dodano: 03.01.2009 22:12 #14
a ja nie kapuje tego importowania do gry i se gre zjechałem przez próby
Poziom: 16
KwieciuJr dodano: 03.01.2009 22:50 #15
@MatiSk8 dzieki wielkie! ;) w koncu udalo mi sie wkleic odpowiednio swoj autobus do gry! jeszcze raz wielkie dzieki :)

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

Ostatnio na forum

Znajdź nas w sieci



X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.